nuffnang

Sabtu, 12 Julai 2014

Sembuhkan Luka Pembedahan dan Kulit Lebih Berseri

Luka selepas pembedahan perlu dijaga sebaik mungkin. Saya menyediakan set vitamin yang dapat membantu anda menyembuhkan luka selepas pembedahan disamping menjadikan anda lebih sihat, bertenaga dan ceria. 

Vitamin-vitamin yang disediakan untuk Set pembedahan ini adalah:

Zink
♥Mempercepatkan  (sama ada dalaman & luaran), 

Vitamin C
♥Mengandungi  untuk menampung keperluan tubuh . Mengandungi kolagen yang memberi keanjalan tisu dan menjadikan seseorang itu kelihatan lebih muda, sebagai antioksidan yang melindungi sel kulit, meningkatkan keimunan tubuh, , meningkatkan kesihatan tulang dan gigi.

Vitalea
♥Merupakan multivitamin yang akan membuatkan tubuh jadi lebih bertenaga terutama bagi ibu yang lepas bersalin. Mengandungi , temasuk 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian serta dilengkapkan dengan zat besi.

B-complex
♥Membantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, meningkatkan keimunan tubuh dan penting untuk system urat saraf dan berfikir. (stress mampu merosakkan vitamin dalam badan dan membuatkan seseorang itu kelihatan lebih tua dari usia sebenar).

Hubungi saya, dira di 012 9810656 atau emel ke atau Chit chat di Facebook Nur Hadira untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

Sebarang pertanyaan & konsultasi penuh, boleh hubungi saya:

☏ sms/wassap : 012 9810656 ( diera)
✉ email : nurhadirashokri@gmail.com


Posted via Blogaway

Tiada ulasan: