nuffnang

Isnin, 9 Jun 2014

Senaman Kempiskan Perut (Plank) Bersama Vitamin Shaklee


Pelbagai produk kurus di luar. Tanpa pemilihan produk yang semulajadi iaitu dari bahan semulajadi kemungkinan besar anda akan mendapat kesan buruk pada tubuh anda. Adakah itu yang anda mahukan? Dengan memilih produk shaklee yang dijamin 100% bahan semulajadi dan selamat, anda tidak perlu ragu-ragu. Apakah senarai vitamin tersebut? dan Apakah jenis senaman yang dapat membantu pembakaran lemak di perut?
Senaman ini dikenali sebagai senaman plank atau sering disebut planking. Banyak kawasan dapat dibakar dengan hanya melaksanakan senaman yang cukup mudah ini secara berterusan. Di rumah malah di ofis juga amat sesuai dilaksanakan. Lakukan setiap 30 saat dan diulang sebanyak 4 kali. Mulakan dengan 10 saat, walaupun ia nampak mudah percayalah 30saat itu amat lama bagi seminggu pertama anda bermula. Sila lihat prosedur di bawah.
Kenapa kita perlukan senaman untuk perut kempis? Ya dengan pergerakkan otot di beberapa bahagian tertentu ia  akan membantu pembakaran lemak dengan cepat berbanding tanpa senaman.

Bagaimana Cara Senaman Planking ini Dilakukan?

Senaman Perut Rata?
Ya, wanita mahupun lelaki menginginkannya. Jom mulakan dari sekarang

Beberapa set vitamin/supplement yang boleh membantu mempercepatkan pembakaran di bahagian perut. Antara perubahan yang ketara, anda akan merasakan perut anda lebih ringan. Pembuangan najis dengan lebih lembut dan dengan mengamalkan lecithin kulit anda akan lebih licin.

Ya... real people Real success
 kenapa herbalax, alfalfa, omegaguard dan lecithin?
Alfalfa : dapat menyerap lemak di dalam tubuh
Omegeguard : membakar lemak 2-3 kali ganda berbanding lecithin.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: