nuffnang

Ahad, 15 Jun 2014

Cara Menjaga Kulit Menggunakan Produk Shaklee

Bagaimana cara menjaga kecantikan kulit dengan menggunakan produk Shaklee?

Saya pasti ramai dikalangan wanita amat risau dengan kehadiran bintik-bintik penuaan yang mulai timbul dikulit muka. Apabila dibiarkan ia akan menjadi jeragat atau pigmentasi. Jika tidak dirawat, jeragat ini boleh merebak hampir ke seluruh kulit muka. Bagi yang berjerawat pula, hari-hari mengadap cermin nak tengok jerawat dah kecut ke belum? Kalau tak kecut, mulalah jari-jari memicit jerawat sampai kecut. Tahukah anda, perbuatan memicit jerawat akan mengakibatkan permukaan kulit menjadi rosak? Jerawat juga akan merebak ke permukaan kulit yang lain. Bukannya jerawat semakin hilang malah semakin banyak. Hentikan perbuatan memicit jerawat. Bagi yang berkulit kusam, suka menampal krim dan bedak tebal-tebal, lepas tu malas nak basuh muka. Tabiat ini akan mengakibatkan liang-liang pori tersumbat dan tidak boleh bernafas. Kulit akan kelihatan kusam dan lesu. Bagaimana jika saya sarankan anda menjaga kecantikan kulit dengan menggunakan supplement Shaklee. Ianya merawat dari dalam sekaligus menyerlah kecantikan luaran. Apakah supplement Shaklee yang saya maksudkan itu?

1) Vita-E Complex Fungsinya membantu melewatkan penuaan, mengurangkan kedutan, dan bintik-bintik penuaan/jeragat. Sebotol mengandungi 120 kapsul, amalkan cuma 1 kapsul setiap malam sebelum tidur. Vita-e ini juga boleh dijadikan sebagai masker. Caranya ialah, cucuk jarum pada permukaan kapsul dan picit sehingga keluar minyak yang terkandung di dalamnya. Minyak ini bolehlah disapu pada permukaan jerawat dan jeragat. Amalkan setiap hari untuk kesan yang lebih memuaskan.

2) sustained release vitamin c
Fungsinya membantu menjadikan kulit lebih cerah dan menyekat pembentukan pigmentasi atau jeragat. 1 botol mengandungi 180 tablet. Amalkan cuma 1 biji setiap hari selepas sarapan pagi.

3) b complex

Fungsinya menangani stress, melancarkan peredaran darah dan menjadikan wajah berseri. 1 botol b-complex ini mengandungi 120 tablet. Amalkan cuma 1 biji setiap hari sebelum sarapan pagi.

4) carotomax

Berfungsi untuk merawat jerawat, membaiki semula sel-sel kulit yang rosak dan mengekalkan kelembapan kulit. 1 botol mengandungi 30 kapsul, amalkan cuma 1 kapsul setiap hari selepas makan tengahari.

5) 

Menjadikan kulit lebih gebu, halus dan lebih cerah. 

ESP ini perlu dibancuh dengan air suam atau minuman kegemaran anda asalkan yang tidak berkafein. Pastikan air suam sahaja agar dapat mengekalkan nutrien yang terkandung dalamnya. ESP ini juga boleh dijadikan sebagai masker, caranya ialah bancuh sesudu teh kecil esp dengan sedikit air kemudian sapu pada muka. Jangan terkejut perubahan kulit anda apabila semakin hari semakin cantik. 

Nota : 

Amalkan secara konsisten selama 3 bulan.

Minum air kosong secukupnya iaitu 3 liter setiap hari untuk proses penyerapan yang lebih memuaskan.

Soalan lazim yang saya selalu terima ialah, 

perlukah saya makan semua supplement ini?

mahal la.. tak mampu la...

Ya, jika anda bertekad nak kulit cantik dan awet muda, anda disarankan amalkan kesemuanya. Terserah pada bajet dan masalah kulit. dan kalau anda nak tahu, supplement ini bukan sekadar penjagaan kulit malah lebih dari itu.

Berkenaan harga pula, anda tak perlu beli supplement ini setiap bulan. 

Contoh; 

ESP boleh tahan selama 2 bulan, Vita-e 4 bulan, Vita-c 6 bulan, B-complex 4 bulan. Secara puratanya anda berbelanja tidak lebih Rm100 setiap bulan. Murahkan?

Bagaimana cara mendapatkan set kecantikan ini?

Hubungi saya,


Jom sihat bersama Shaklee.... Untuk dapatkan Vitamin anda dengan SERVIS PANTAS.. Jomm....Hubungi Saya Segera : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~, ♡♡ Nurhadira Shokri ♡♡ Shaklee Independent Distributor ♡♡ [ ID No : 1105799 ] ♡♡ Contact No : 012 981 0656

Tiada ulasan: