nuffnang

Jumaat, 23 Mei 2014

RASA TERTIPU BILA JADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Harini nk ulas pasal KEMENJADIAN AHLI SHAKLEE.. sekarang kan era penggunaan produk Shaklee yang sangat2la femes..sebut sahaja Shaklee ramai pemuda pemudi yang suke online especially menggunakan facebook akan mengetahui gapo rima Shaklee nih..walhal shaklee sebenarnya bukannya baru di pasaran cumanya perniagaan shaklee kebetulan terkena dengan era kini di mana ramai pengguna suka membeli barang secara online.

Kat cni saya nk terangkan fakta sebenar disebalik keahlian shaklee. Ramai yang rasa ‘tertipu’ dan ‘tertekan’ setelah mendaftar menjadi ahli.Kenapa jadi macam tu?

Perkara yang perlu anda tahu sebelum mendaftar jadi ahli:

1) Bayaran keahlian Shaklee adalah RM65 untuk semenanjung dan juga Sabah dan Sarawak. Tapi kenapa ramai yg bgtau bila nk jadi ahli kene bayar RM75/RM85? Lojikla kan..namapon jualan secara online..kos penghantaran kena masuk sekali. Shaklee akan charge RM10 untuk setiap barangan yang kita order direct dari Headquarters nya di Subang. Kos pos bg semenanjung Malaysia adalah RM10 manakala kos ke Sabah dan Sarawak adalah RM20.

shaklee pos Biasanya Shaklee gunakan GDEX untuk membuat penghantaran ke kebanyakan kawasan di seluruh malaysia.

2) Masa daftar jadi ahli tu better beli terus vitamin apa yang cik kak puan encik abang minat yea. Ini kerana RM10 telah dicharge utk penghantaran member kit (RM65). So bila beli vitamin beserta keahlian harga postage dikira sekali sahaja. Bukan bila daftar ahli je ANDA LAYAK beli vitamin SECARA PERCUMA..banyak cantik….:p

3) Harga AHLI adalah untuk yang mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE sahaja.Anda sebagai pembeli sebenarnya TIDAK LAYAK untuk meminta penjual menjual dengan harga ahli (modal). Ini dikira anda telah bertindak kejam terhadap penjual tersebut. Adat menjual la untuk mendapat keuntungan ataupon pusingan modal. Kalau tak jual dengan harga jualan macamane penjual nk survive?Nak harapkan bonus tunggu sebulan lagi baru dapat. So untuk pengguna tegar Shaklee ai nasihatkan better you daftar jadi ahli untuk kebaikan diri u dan juga orang lain..occay??

kotak shaklee ha inilah sebabnya shaklee charge RM10.Dengan kotaknya yang cantik siap dengan gabus2 lagi kat dalam kotak untuk elakkan barang rosak.

4) Untuk yang BARU aje mendaftar sebagai ahli..anda perlu tahu bahawa dengan setiap pembelian di bawah RM800 anda perlu membayar kos penghantaran sebanyak RM10 tak kirala barang yang anda beli tu seberat tong gas. Selagi nilainya tak mencecah RM800 jangan harap shaklee nk hantar PERCUMA..sebagai contoh Vitamin Z harga ahli RM61. Anda nk beli sebotol je, so anda perlu bayar RM71 yea. Shaklee nk tlg hntr ke rumah anda nun jauh dari kolumpo..bygkan anda duk di kampung nun jauh di pedalaman, RM10 tu jugak shaklee charge utk pastikan vitamin sampai di hadapan rumah anda. Or even anda duk rumah seblah HQ shaklee..shaklee tetap charge RM10 utk kos penghantaran yea KECUALI lah anda membeli barangan Shaklee yang dalam satu resit bayaran nya mencecah RM801 dan ke atas. Kos penghantaran adalah PERCUMA.

So hari ni sy nk ulas pasal kos penghantaran sahaja yea.Sebabnya ramai yang PM saya tanya kenapa bila jadi SID (Shaklee Independent Distributor) sy kena byr kos pos..baik saya beli dgn SID lain je yang menjual dengan harga ahli+free POSTAGE!! <--- ini adalah SID yang sangat kesian..kesian pada dirinya lah!!

SID yang baru kebanyakkan rasa TERTIPU sbb kene byr RM10 setiap kali nk beli barang dan TERTEKAN untuk membeli lebih dari RM800 bagi mengelakkan kos pos dan akhirnya barang yang dibeli tersadai di rumah kerana tak pandai nk jual semula..adalah anda SID tersebut?

Jika anda salah seorang daripada di atas..balikla kepada upline anda untuk dapatkan coaching tentang cara menjual semula PRODUK2 SHAKLEE yang anda beli bagi mengelakkan byrn pos.

TAPI..jika anda baru berkira2 INGIN MENDAFTAR sebagai ahli..jangan segan2 untuk SMS/WHATSAPP saya di 012 981 0656 Saya akan jelaskan secara terperinci kebaikan dan keburukan menjadi ahli sehingga anda berpuas hati. Saya tak suka MENDAFTARKAN ahli untuk orang dan membuatkan mereka rasa tertipu akan tindakan tersebut. Semua ahli di bawah saya adalah yang datang menyerah diri TANPA DIPUJUK rayu oleh saya. Anak buah saya adalah orang yang saya bgtau betul2 pro and cons nya bila daftar jadi ahli dan alhamdulillah..mereka sendiri ingin mendaftarnya.

So ape yang RUGINYA jika mendaftar jadi ahli?akan saya kupaskan pada entry berikutnya..

Sekian


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita

Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Jom sihat bersama Shaklee.... Untuk dapatkan Vitamin anda dengan SERVIS PANTAS.. Jomm....Hubungi Saya Segera : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~, ♡♡ Nurhadira Shokri ♡♡ Shaklee Independent Distributor ♡♡ [ ID No : 1105799 ] ♡♡ Contact No : 012 981 0656

Tiada ulasan: