nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Set Penyusuan Shaklee


Menghasilkan anak yang berkualiti dari segi fizikal dan mental tentu melalui pemakanan yang halal dan terbaik untuknya. Makanan awal yang terbaik untuk bayi adalah susu ibu. Tetapi tidak semua ibu mampu untuk menjalankan tanggungjawab penyusuan susu ibu ini. Salah satu alasan yang diberikan adalah susu kurang. Jika anda sedang mencari produk untuk menambahkan susu badan anda boleh mencuba set penyusuan Shaklee mengikut keperluan yang anda perlukan.

Set Penyusuan Shaklee yang ditawarkan secara ringkas saya jelaskan:
  1. SET B (Breastfeeding Basic)
Set B ialah untuk ibu yang tiada masalah penyusuan. Ianya lebih untuk memperkayakan susu ibu dengan zat dan nutrisi semata-mata. Apa yang ada dalam set B ?
  • Vitalea  : pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh
  • Vitamin B-Complex  : keperluan pertumbuhan otak dan emosi juga melahirkan wajah ibu yang berseri dan tidak kusam
  •  Vitamin C : meningkatkan sistem imun tubuh ibu juga membantu pembentukan kolagen dengan lebih baik
  • Alfalfa : peransang demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu disamping merawat keputihan dan bertindak sebagai "perapat" Buat bayi pula ia membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut.
2. SET E (SET B + Calsium@Ostematrix)
Set E lebih kepada ibu yang ada kekangan untuk lengkapkan keperluan kalsium dalam diet harian. Kalsium Shaklee lebih dikenali dengan nama Ostematrix adalah formula lengkap kalsium, magnesium dan vitamin D. Set E ialah set B ditambah dengan ostematrix.
Siapa yang perlu set ini? Ibu yang mengalami kemerunduman susu setiap kali PMS. Selain itu set ini membantu si ibu cergas, bertenaga walau kurang tidur selain diperlukan untuk tulang bayi serta pembentukan gigi si kecil. Walaubagaimanapun, set B + ESP juga sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.


osteMatrix

3. SET 3M
Set ini mengandungi Set B , ESP dan Ostematrix. Siapa yang perlu mengambil set ini?
Set ini digalakkan kepada ibu yang mempunyai masalah penyusuan, si ibu yang ingin menyimpan stok, si ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan ibu yg sedang relaktasi atau induce lactation.
Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari, maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

Set Penyusuan Optimum



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: