nuffnang

Rabu, 14 Mei 2014

Shaklee Sustained Release Vita C 500mg




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Capt suka sangat Vita C Shaklee nih. Capt mula ambil dari start dalam pantang hari tuh. Lama lama ambil Vita C nih baru Capt sedar yang bangun pagi Capt dah tak bersin menggila macam dulu. Wahhhh ini sudah bagus. Mula mula ingat just ambil jek la sebab ada dlm set pantang. Rugi pulak tak makan. Lepas tuh Capt mula la buat test dengan badan sendiri. Try sambal belacan, amik seafood dengan banyak, makan budu (org Penang pun makan budu okayy).. Aikk? Mana pegi bersin dan air hidung yang meleleh mcm air paip setiap kali mkn semua tuh?? Memang serius dah hilang?? Ini sudah bagussssss.. yeay yeay yeay.. bleh pulun makan byk benda favourite lagik... hihihihi.. Best betul bila kita mkn supplemen untuk benda lain, alih alih dapat manfaat lain. Ini sudah bagussss.. 3,4,5,6 in 1.. hihi.. Tak sangka Vitamin C dapat merawat sinus yang lama dah Capt sengsara dok menanggung.. Meh Capt nak cerite sikit kebaikan Sustained Release Vita C 500mg Shaklee nih.

  • Merangsang pembentukan kolagen yang merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Ia mampu untuk menghalang otot menjadi lembik.
  • Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung, kulit dan athma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan & mengurangkan simptom flu dan selsema. Kalau Capt mula rasa gatal tekak nak flu, Capt akan patahkan 2 biji Vita C dan telan. InshaAllah berkesan, tak jadi dah selsema.. hehehe..
  •  Satu satunya antioksidan yang berkuasa, yang mana seperti yang diketahui antioksidan yang hebat dapat melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.
  • Vitamin C seperti yang kita ketahui sangat popular di kalangan artis. Kalau nak kulit cantik cucuk Vitamin C kan? Tak kira artis negara kita sendiri atau artis barat. Terbukti dengan pengambilan Vitamin C yang berterusan dapat melambatkan penuaan, menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat yerr puan-puan..
  • Ia dapat memperbaiki insomnia, wahhhh.. yang nih mesti ramai yang tak tau kan? Ingat Vitamin C nih untuk cantik cantik dan untuk sistem imun badan jek kan? So, ini adalah berita baik untuk mereka mereka yang sukar tidur malam.
And d best thing pasal Shaklee Vita C nih ialah word "sustained release" tuh. Vitamin C dalam setiap tablet tuh dilepaskan secara berperingkat setiap jam. Maknanya bukan sekali telan terus proses dan hilang. Dia akan stay dalam badan kita. Ujian klinikal yang telah dilakukan oleh Shaklee membuktikan bahawa Vitamin C dalam 2 tablet mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. Bagus kan Shaklee? walaupun sebenarnya ujian klinikal tidak diperlukan untuk supplemen tapi diorg buat ujian untuk manfaat para penggunanya. Bukan main redah jekk.. Sempoi aaaa...

So, jangan tangguh tangguh lagi. Jadikan Vitamin C Shaklee sebagai salah satu item wajib di rumah anda.

Retail price : (180tablets) - RM 92.50 (WM)/RM 97.50 (EM)

Hubungi kami untuk diskaun hebat!!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: