nuffnang

Khamis, 15 Mei 2014

sET kULIT


Assalamualaikum..

Selamat Hari Ibu buat ibu ibu semua =) Sebenarnya, hari-hari hari ibu kan.. Tak per yang penting kita sentiasa ingat ibu bapa kita, senantiasa mendoakan mereka.

Ok.. entri kali ini, lagi testimonial untuk kulit cantik.. dan ini dia testimoni dari Puan Salmeza.. woww! memang jelas ketara kan.. Seronok tengok kulit wajah Pn Salmeza kita ni. Dah lebih mulus, lembap dan bebaz jerawat.




Satu lagi testimoni dari Pn Ema kita, memang jelass sesangat kan jerawat, parut kat wajah makin hilang & berkurang..


Semestinya, untuk mendapat kulit yang cantik dan sihat perlu lah di mulakan dengan dalaman yang sihat.. tak lupa juga, pemakanan hrian juga sangat penting. Amalkan banyak minum air suam setiap hari ok.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: