nuffnang

Isnin, 26 Mei 2014

SEMUDAH LANGKAH 1, 2 DAN 3!






LANGKAH 1:

- Detox segala toksin dengan bantuan Herblax /Alfalfa Complex/ Fiber Shaklee.


Kenapa perlu detox?

Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan.Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk serap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian.


LANGKAH 2 :

- Pecah lemak, cairkan lemak degil dan bakar lemak dengan bantuan Lecithin/ Omega Guard Shaklee.





LECITHIN

Lecithin


















- Lecithin fungsinya membantu memecahkan lemak dan mencairkan lemak berlebihan/ lemak jahat dalam badan, selain itu ianya juga berfungsi membersihkan saluran darah dan pengemulsi semulajadi.

- Lecithin menggalakkan vitamin larut lemak, jadi lebih banyak vitamin dapat diserap oleh badan (Vitamin A, D, E dan K).

- Ianya bagus bagi mereka yang diet kerana lecithin menggalakkan metabolisme badan dan mencegah hati berlemak. Apabila metabolisme badan meningkatkan, jadi kuranglah risiko untuk lemak-lemak baru tersimpan dalam badan dan pembakaran lemak berlaku dengan lebih efisyen.

- Lecithin merupakan pengemulsi yang baik, ianya mampu mengemulsi lemak sebesar bola menjadi bintikan lemak yang kecil.

- Ianya membantu mengawal kolesterol dalam badan. Jadi lecithin sesuai untuk mereka yang ada penyakit darah tinggi, dan kolesterol tinggi.


OMEGA GUARD

Omega Guard



















- Omega Guard Shaklee sangat membantu dalam proses pembakaran lemak. Berbeza dengan lecithin yang membantu dalam memecah dan mencairkan lemak.

- Mengekalkan tekanan normal darah.

- Mencegah salur darah tersumbat.

- Mengawal masalah obesiti.

** Omega Guard dan Lecithin fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, pengambilan Omega Guard atau Lecithin memerlukan kombinasi produk yang lain.


LANGKAH 3 :

- Bina kembali otot anda menggunakan protein Shaklee. Anda boleh pilih Cinch/ESP/Mealshake


Kepentingan Protein?

Protein penting untuk pelihara otot dalam badan. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby ( menggeleber)? Orang yang macam ni, yang turun itu bukan berat tapi dia kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Sebab itu kalau tengok penerangan tentang Cinch Shake, antara yang ditekankan adalah pemeliharaan otot semasa diet.

Untuk ibu menyusu, sarankan pengambilan ESP daripada Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak.


Benarkan Shaklee bantu anda mendapat berat badan ideal




Mudahkan untuk diet dibantu supplemen yang bersesuaian dan In shaa Allah memberi manfaat terhadap badan kita. Semudah langkah 1, 2 dan 3. Supplemen Shaklee bukan "meal replacement", pengambilan makanan seperti biasa adalah di galakkan.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: