nuffnang

Rabu, 14 Mei 2014

Sijil Halal SHAKLEE 2012





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah.

Adalah lebih afdhal sekiranya entry pertama blog CaptVitamin ini dikepilkan dengan Sijil Halal bagi tahun 2012 untuk produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia. Capt pasti kebanyakan pengguna beragama Islam sangat menitikberatkan kesucian sesuatu produk sebelum memutuskan untuk menggunakannya apatah lagi untuk dijadikan sebagai makanan tambahan atau supplemen. Jangan takut! Shaklee adalah produk yang telah disahkan halal dan suci dan anda boleh menggunakannya tanpa ragu-ragu.

Sekiranya anda masih ragu ragu dengan status halal produk Shaklee, anda boleh berhubung terus dengan pengedar sah Shaklee atau menghubungi ibu pejabat Shaklee secara terus dan ingin diingatkan supaya tidak merujuk dengan individu atau sesiapa yang tidak berkaitan dengan Shaklee Malaysia.

Rujuk DI SINI untuk Sijil Halal Shaklee 2012


* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Sebarang pertanyaan?
Hubungi kami di nurhadirashokri@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 012 981 0656 (Diera) untuk maklumat lanjut.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: