nuffnang

Ahad, 15 Jun 2014

Set Pantang untuk anda!

Set Berpantang Shaklee

Memang terlalu banyak set-set berpantang di pasaran. Sampai pening nak pilih yang mana satu. Betul tak? Apabila baby mengalami jaundis, semua jamu-jamu yang dibeli doktor nasihatkan supaya stop makan terlebih dahulu sehingga jaundis baby betul-betul hilang. Kadang-kadang mengambil masa seminggu ke 2 minggu. Alahai... jamu-jamu yang mahal terpaksalah disimpan. Bila dah 2 minggu berlalu, kita pun lupa nak makan... Betul tak? Ini pengalaman saya sendiri sebelum mengenali Set berpantang Shaklee.

Jangan risau kerana produk Shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan, menggunakan bahan semulajadi yang tulin, bebas dari bahan pengawet, bebas dari bahan berbahaya seperti racun serangga, bebas dari bahan tiruan, pemanis, pewarna dan perisa. Setiap produk Shaklee mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum secara konsisten.

Set berpantang Shaklee ni berbeza ye puan, puan tak perlu tersekat-sekat pengambilannya. Tiada masalah walaupun baby mengalami jaundis, puan masih boleh terus amalkan set ini. Begitu juga buat ibu-ibu yang bersalin secara 'pembedahan', puan tak perlu risau... puan boleh terus amalkan set berpantang Shaklee ni. Berbeza kan? Kalau jamu, memang tidak dibenarkan langsung sebab jamu panas, so takut luka pembedahan semakin teruk.

Ibu berpantang, makan pun kena pantang. Ada makanan tertentu sahaja yang boleh dimakan. Oleh sebab itu Vitalea ini sangat penting diambil oleh ibu kerana Vitalea membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh. Jadi, puan tak perlu risau dengan kelengkapan nutrisi dalam badan. Selepas berpantang juga boleh terus amalkan Vita-Lea ini untuk kesihatan yang lebih optimum. Banyak lagi kelebihan dan manfaat Vita-Lea ini. Baca di sini

Sebotol mengandungi 120 tablet. Amalkan cuma 1 tablet setiap hari selepas sarapan pagi.

B-Complex Berfungsi bagi menghasilkan sel darah merah bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses kelahiran. Melancarkan peredaran darah, mengurangkan stress dan mengelak kulit menjadi kusam. Dah habis 40 hari juga boleh amalkan B-complex ini untuk kesihatan yang lebih optimum.

Sebotol mengandungi 120 tablet. Amalkan cuma 1 tablet setiap hari selepas sarapan pagi.

Vita-C Sangat penting untuk meningkatkan sistem imunisasi. Mencantikkan dan menghaluskan kulit. Vita-C ini juga elok untuk mengelak sembelit.

Sebotol mengandungi 180 tablet. Amalkan cuma 1 tablet setiap hari selepas sarapan pagi.

Zinc Complex Berfungsi untuk membaik pulih luka luar dan dalaman dengan cepat.

Sebotol mengandungi 120 tablet. Amalkan cuma 1 tablet setiap hari selepas makan tengahari.

*************************************************************

Sekiranya puan mengalami masalah kekurangan susu badan, Pakar Shaklee sarankan puan mengambil 2 supplement ini iaitu ESP dan Alfalfa. Letih ye puan, apabila anak asyik menangis, tidur tak lena, asyik terjaya kerana tak kenyang. Puan menjadi letih tak cukup rehat. Bagaimana cara menambah susu badan dengan ESP dan Alfalfa?

TESTIMONI PELANGGAN (klik imej)

Nota :

Apa-apa supplement yang puan amalkan, pastikan pengambilan aira kosong yang mencukupi.

Bagaimana cara untuk mendapatkan Set ini?

Hubungi saya,

Sms@wassap@call
Dira 012 981 0656


Jom sihat bersama Shaklee.... Untuk dapatkan Vitamin anda dengan SERVIS PANTAS.. Jomm....Hubungi Saya Segera : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~, ♡♡ Nurhadira Shokri ♡♡ Shaklee Independent Distributor ♡♡ [ ID No : 1105799 ] ♡♡ Contact No : 012 981 0656

Tiada ulasan: