nuffnang

Ahad, 15 Jun 2014

Manfaat vitamin c SR

Sustained Release Vita-C 500mg Shaklee

Tau tak anda, pada mula2 saya join bisnes shaklee saya sangat teruja dengan supplement vita-c ini. Saya sarankan pada ramai kawan tetapi bila tiba masa nak order, pihak Shaklee kata dah habis seluruh Malaysia. Kecewanya saya... And then, saya kaji kenapa vita-c 500mg ni kehabisan stok seluruh Malaysia. Rupa2nya ianya tiada tandingan berbanding jenama lain. Wow! no wonder.. So, sekarang ni pantang dapat announcement dari Shaklee terus order berbotol-botol.

Apa yang membezakan Vita-C 500mg ni berbanding jenama lain? Kerana...

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin c buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin c di dalam 2 tablet vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yg juga dikenali sebagai vitamin c complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi bakteria dan radikal bebas.

Apakah manfaat utama Vita-c 500mg ini?

Membentuk kolagenMerangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Memperbaiki simptom pendarahanKekurangan vita-c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, luka lambat sembuh, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Meningkatkan sistem imunMembina sel darah merah yang sihat utk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma / lelah. Dan juga mempercepatkan pemulihan simptom flu dan selesma.

Memerangi kanseria adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan nutriferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

Mencantikkan kulitDengan pengambilan vita-c setiap hari akan menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmen dalah penyebab utama kejadian jeragat.

Membaiki InsomniaIa memperbaiki insomnia dan stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.

Mengekalkan kolesterol sihat,
Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Tahukah anda apakah simptom2 kekurangan vitamin c?
1) Mudah tertekan
2) Kulit sangat kering dan bersisik
3) tapak kaki keras dan kasar
4) Luka lambat sembuh
5) Mudah Selsema atau bersin
6) Wajah tambah lebih tua berbanding umur kerana Vitamin C penting utk pembentukan Collagen
6) Mudah mendapat ulcer
7) Mudah demam
8) Penyakit skurvi

Siapa yang patut mengambil vita-c 500mg ini?
Lelaki, wanita, ibu mengandung semua boleh amalkan untuk kesihatan optimum. Tidak digalakkan kepada kanak-kanak kerana dos hanya untuk dewasa. Shaklee telah mempatenkan vitamin-c khas buat kanak-kanak.Klik disini

Sebotol mengandungi 180 tablet dan anda cuma perlu amalkan 1 tablet setiap hari selepas sarapan pagi. ya betul, sebotol utk 180 hari bersamaan 6 bulan. Jimatkan? Harganya cuma RM (2 angka).

Bagaimana cara untuk mendapatkan Sustained release vita-c 500mg ini? Hubungi saya

Sms@wassap@call
Diera 012 981 0656


Jom sihat bersama Shaklee.... Untuk dapatkan Vitamin anda dengan SERVIS PANTAS.. Jomm....Hubungi Saya Segera : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~, ♡♡ Nurhadira Shokri ♡♡ Shaklee Independent Distributor ♡♡ [ ID No : 1105799 ] ♡♡ Contact No : 012 981 0656

Tiada ulasan: