nuffnang

Khamis, 13 Mac 2014

AHLI SHAKLEE

Nak bisnes tapi takde modal???

Ni saya nak bagitahu macam mane nak bisnes dgn hanya jadi ahli Shaklee rm65 + (10 postage beg starter kit) untuk seumur hidup..

1. Anda tak kene beli stok ribu2..
(Tapi saya suka beli stok...sebab impian saya nak bukak mini stockis di rumah..jd kalau barang di hq xde...rumah saya tetap ada stok vitamin yg hot selling tu.. hehe
》Anda promote, customer order & buat payment, baru anda beli di Hq or Branch or Online Shaklee jer sekarang ni..x yah susah2 drive & Shaklee akan shippingkan order anda..
》 Anda tak rugi kalau anda promote tapi takde orang nak beli..
》Anda juga tak tertekan tengok stok berlambak tak terjual..sbb anda buat on demand order .(saya suka beli belambak2...sbb stok ibarat gula.. makin banyak gula...makin banyk semutt datang....heheh)

2. Yuran keahlian rm65 utk seumur hidup itu anda boleh dpt PERCUMA dgn syarat...anda buat belian 200uv...atau +- rm 650...
》 anda layak dpt rebet bonus rm 34++ dah tu dgn free membership tu..
》 Mahal??x lah...murah jer...anda kumpulan order dr kawan2 sekerja...cukup 200 uv..anda boleh daftar free jer...jimat rm 65 kan...dpt bonus rm 34++ lagi...sape nak bg ..Shaklee jer.. Hebattt

Anda nak mengubah income anda??Jom sertai saya..Saya akan bimbing anda...Hasilnya, BONUS BULANAN Shaklee makin meningkat dari 2 angka ke 3 angka ke 4 angka.. Dari 4 angka soon ke 5 angka.. InsyaAllah...

Pm@wassap 0129810656


Posted via Blogaway

Tiada ulasan: