nuffnang

Khamis, 24 April 2014

Macam mana nak beli Produk Shaklee?


since sekarang Shaklee products sudah jadi fenomena di Malaysia, ramai yang tanya saya macam mana cara-cara nak beli produk shaklee ni. sebelum saya ajar cara-cara nak beli, suka untuk saya kongsikan gambar ini untuk dihadam oleh kita semua.

graph di atas menunjukkan keyword google analytics dari tahun 2006 hingga sekarang yang menunjukkan bahawa manusia di dunia ini kerap kali menggunakan word 'shaklee' di google untuk mencari maklumat tentangnya. haaa. apa maknanya ini semua? kalau tidak kerana keberkesanan produknya, fenomena seperti ini tidak berlaku atau dalam erti kata lain, kalau tak berkesan orang tak akan cari.
ni pula pecahan mengikut negeri bagi pengguna google yang search word 'shaklee' tadi. wah. tak sangka negeri saya antara top 3. hihi. alhamdulillah. kesedaran mereka untuk mengambil supplements dalam diet seharian dan menjalani kehidupan dengan lebih sihat semakin tinggi.
ok. sekarang saya nak ulas dengan lebih lanjut bagaimana cara untuk anda mendapatkan produk shaklee yang sedang hot di pasaran dunia sekarang ini.
CARA 1

bagi mereka yang tinggal berdekatan dengan branch shaklee malaysia, anda boleh terus walk-in dan beli produk shaklee,untuk consultation mengenai produk apa yang anda patut beli atau set-set yang ditawarkan, anda boleh terus whatsapp saya di 019 495 1082.
CARA 2

bagi mereka yang tidak tinggal berdekatan dengan branch shaklee pula, anda juga boleh turut sama merasa kehebatan produk vitamin shaklee ni dengan cara mendaftar sebagai ahli shaklee.Keahlian shaklee adalah seumur hidup. jika anda jadi ahli untuk makan sendiri pun boleh. kalau nak buat side income dengan shaklee pun boleh. saya akan ajarkan cara-caranya dari A sampai Z.
bila anda sudah daftar sebagai ahli shaklee yang sah. anda akan dapat ID ahli anda sendiri. bila sudah dapat ID tersebut, anda boleh login sendiri di website shaklee untuk membuat pembelian secara online. sebenarnya saya sangat suka online shopping shaklee ni kerana sangat menjimatkan masa dan senang. bila kita order, nanti pihak shaklee akan poskan terus ke tangan kita.
macam ni lah rupa login area untuk ahli-ahli shaklee yang sah didaftarkan. jadi, bolehlah whatsapp saya  dengan segera untuk proses pendaftaran sebagai ahli shaklee malaysia.
CARA 3
bagi mereka yang tidak sempat nak walk-in ke branch shaklee atau tak sempat nak order online. jangan risau. saya boleh tolong orderkan untuk anda. hanya sms/whatsapp kepada saya di 012 9810656 dan insyaAllah saya cuba untuk orderkan dengan segera. bagi mereka yang nak mendapatkan consultation mengenai produk shaklee, boleh juga berbuat demikian dengan sms dan whatsapp saya.

Inginkan side income 3-4 angka sebulan hanya dengan bisnes online Shaklee?



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: