nuffnang

Khamis, 24 April 2014

Total Sales Hampir Mencecah RM20,000 Sebulan!!

Assalamualaikum semua. Salam Khamis

Alhamdulillah. segala puji bagi Allah, tuhan semesta alam yang memberi nikmat kepada kita semua. Syukur kerana masih lagi bernafas hingga ke hari ini.


PENUTUP CYCLE 2013/2014

Untuk pengetahuan semua, bisnes Shaklee ni ada cycle. ala-ala cycle tahunan la. cycle 2013/2014 bermula pada bulan Mac 2013 hingga ke bulan February 2014 dan cycle baru iaitu 2014/2015 bermula pada bulan Mac 2014 hingga ke bulan February 2015.

Closing untuk bulan terakhir bagi cycle 2013/2014 sudah pun berakhir minggu lepas. Alhamdulillah sangat-sangat sebab bulan lepas adalah bulan yang paling baik performance group bisnes Shaklee saya sepanjang saya join Shaklee start 30 July 2013 lalu.

Sebenarnya tak sampai setahun pun lagi saya focus berbisnes Shaklee dan alhamdulillah hasil-hasil titik peluh dan keringat yang saya tanam selama ini sudah mula membuahkan hasil.

Maka benarlah kata mentor saya, bisnes Shaklee ini bukan bisnes skim cepat kaya. daftar keahlian shaklee hari ini dan mengharapkan hasil minggu depan tanpa berbuat apa-apa.

Sebaliknya, bisnes Shaklee adalah bisnes seperti menanam pokok. bermula dengan biji benih yang hanya sebesar biji sawi. di siram tiap-tiap hari. di jaga dengan penuh kasih sayang dan membesar dari hari ke hari selepas berusaha memerah keringat. selepas itu, sampai masanya ia mengeluarkan buah dan bersiap untuk di tuai oleh sang petani.


SERONOK BERBISNES SHAKLEE

Kalau dulu, langsung tidak terlintas di fikiran saya seorang anak kampung yang tinggal di luar bandar, kawasan yang kemudahan internetnya seperti hidup segan mati tak mahu mampu untuk menjana untung bersih 4-angka tiap-tiap bulan hanya menggunakan medium internet untuk berbisnes dan memasarkan produk kesihatan dan kecantikan secara online hanya dari rumah 'papan'

Alhamdulillah. syukur sangat-sangat Allah memberi ilham kepada saya untuk mewujudkan blog ini dan berkongsi kebaikan dan manfaat nutrisi yang diperolehi dari mengambilan produk Shaklee.

Yang lebih best dan seronok, saya tak perlu berjumpa orang pun kerana hampir 100% produk ini saya courier kan menggunakan perkhidmatan poslaju.

Sungguh. ianya sangat senang, mudah dan jimat masa tenaga dan segala-galanya jika kita tahu cara berbisnes yang betul dan mempunyai mentor yang sudah terbukti berjaya. InsyaAllah jika anda follow sebiji-sebiji apa yang mentor anda buat, jangan risau anda juga terpaksa berjaya seperti mereka.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: