nuffnang

Khamis, 24 April 2014

Mudahnya berbisnes Shaklee, It's just like click click click

Assalamualaikum
Alhamdulillah
Petang tadi saya berjaya mendaftarkan seorang lagi ahli shaklee di bawah group saya. sebelum ini beliau pernah mendapatkan produk shaklee dari saya. selepas menggunakan produk dan berpuas hati dengan kesan yang beliau dapat, beliau bersetuju untuk menjadi ahli shaklee.
niat asalnya hanya nak jadi ahli sahaja iaitu dengan membayar yuran keahlian shaklee seumur hidup yang berharga RM75 (ada 2 cara untuk jadi ahli)
tapi memandangkan beliau ingin membeli produk shaklee bersama-sama, jadi saya tolong daftarkan ahli + tolong orderkan barang sekaligus supaya shaklee dapat pos bersama-sama dalam satu kotak. dapat jimat postage RM20.
order customer
untung sangat sebab selain dapat jimat postage, dapat jadi ahli shaklee dan seterusnya melayakkan diri untuk membeli produk shaklee pada harga ahli iaitu discount up to 33% jika dibandingkan dengan harga biasa. lagipun keahlian shaklee adalah seumur hidup dan tak perlu nak renew setiap tahun. 
dapat save banyak sangat jika jadi ahli shaklee terlebih dahulu sebelum membeli produk shaklee. sebelum jadi ahli, anda wajib tahu sesuatu tau.
yang lagi best, bila anda dah ada ID sendiri, anda boleh beli produk shaklee sendiri secara online bila-bila masa 24 jam dan di mana jua anda berada. jika anda tinggal berdekatan dengan cawangan shaklee, boleh walk-in dan berikan ID anda dan beli produk pada masa yang sama. 
order produk shaklee melalui sistem online jer? betul?
ya betul. senang dan jimat masa sangat sebab anda tak perlu nak susah-susah keluar rumah sebaliknya pihak shaklee yang akan deliver terus ke muka pintu rumah anda. nak tahu macam mana sistem online yang saya cakapkan tadi? macam ini lah.
SISTEM ONLINE SHAKLEE


selepas mendapat ID dan password yang di hantar melalui sms ke dalam handphone anda, sila login di www.shaklee2u.com.my
sebenarnya proses daftar ahli tak sampai 5 minit pun. click click click dah setel. syukur shaklee memperkenalkan sistem online sebab dulu sebarang order customer dibuat melalui email. saya merupakan 'generasi baru' dalam bisnes shaklee ni. hihihi.
tengok la ID saya, 7 angka. hehe. saya tak sempat nak merasa pengalaman order-order melalui email sebab masa saya serious berbisnes shaklee, sistem online shaklee baru di lancarkan. kiranya ngam-ngam la. alhamdulillah. dengan adanya sistem online ni, dapat la memudahkan kita semua sebagai ahli shaklee. betul tak?
ok. selepas dah masuk. anda akan jumpa page ini. page ini merupakan main page dalam website ini. kat atas tu boleh tengok ada butang bonus inquiry, genealogy inquiry, shopping dan lain-lain.
saya percaya butang yang paling disukai oleh ahli shaklee adalah butang 'bonus inquiry' kan? cepat ngaku. hihihi.
yer la. siapa yang tak suka bonus duit kan. sambil-sambil makan shaklee boleh dapat bonus. boleh buat side income. bagi yang berminat nak jadi ahli sambil jana side income, saya boleh tolong guide insyaAllah. siapa tak nak kan bonus 4-5 angka sebulan. mesti nak. hehe
kenapa saya kata butang bonus inquiry paling best? sebab tiap-tiap hari kita boleh check bonus kita. sistem akan update 24 jam bonus terkini yang kita akan dapat. best kan?
bagi yang nak beli barang, boleh terus click butang 'shopping' dan ikut arahan seterusnya. cara-cara order barang boleh lihat dalam group esklusif saya di facebook group. boleh tengok step by step kat situ untuk elak kes salah order barang dan duit tiba-tiba hilang dari akaun bank.
macam mana nak join group esklusif saya? group ini saya tubuhkan khas bagi mereka yang mendaftar dengan saya sahaja. semoga sama-sama dapat manfaat. insyaAllah.
Inginkan supplements terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?

Inginkan side income 3-4 angka sebulan dengan bisnes Shaklee hanya dengan guna Facebook?


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: