nuffnang

Jumaat, 25 April 2014

SAYA SUKA SKIN CARE NUTRIWHITE



 Percaya atau tidak saya antara yang paling tidak suka guna SKIN CARE,
saya mempunyai masalah kulit yang sangat sensitif,setiap kali saya cuba produk
baru mesti muka berjerawat dan naik bintik2 halus macam ruam.saya pernah cuba 
SKIN CARE yang sangat popular tu..selepas 3 hari kulit saya kering dan gelap..
sejak dari  hari itu saya tak pernah guna SKIN CARE,guna sabun susu beras 
yang RM10 tu jew...pada saya ambil suplemen dah cukup.
Nak jadikan cerita ada sorang CUST nie order pencuci NUTRIWHITE
disebabkan stok lambat dia cancell ORDER..saya TRY dalam tempoh 3 hari
kulit lebih lembap dan cerah..tak ada gatal2 dan bintik halus.First TIME
saya jatuh cinta dengan NUTRIWHITE nak kesan yang lebih bagus guna 
bersama OverNight Renewal Whitening Cream.








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: